Monday, May 21, 2012

USTAZAH DIROGOL

Pada suatu hari ustazah Fatihah dan cikgu ali dikunjungi pak dollah. Pak dollah yang berumur 63 tahun adalah ayah mentua kepada ustazah Fatihah. Suami isteri ini sangat gembira dengan kedatangan pak dollah. Pak dollah telah bercerai dengan isterinya 6 tahun yang lalu. Cikgu ali dan ustazah Fatihah megajar disebuah sekolah yang berhampiran dengan rumahnya. Pasangan ini baru berkahwin 4 bulan. Pada hari terakhir pak dollah dirumah anaknya, terjadilah satu titik hitam. Ianya bermula pada hari cuti pasangan itu. Namun hari tersebut suaminya mempunyai satu kelas tambahan disekolah. Seperti biasa ustazah Fatihah menyiapkan sarapan pagi untuk suaminya dan pak dollah. Selepas menghantar suaminya ke muka pintu ustazah sempat berborak dengan pak dollah. Selepas itu ustazah kebilik air membasuh baju. Pak dollah yang kebetulan ketandas terlihat sesuatu. Rupa-rupanya ustazah Fatihah terlupa merapatkan pintu, ustazah Fatihah yang leka memberus baju tidak menyedari sepasang mata sedang memerhatikannya. Seingat pak dollah, dia tidak pernah melihat keadaan seperti itu kerana menantunya terkenal dengan sifat sopan santun dan sangat menitikberatkan tentang soal penjagaan aurat. Malahan didalam rumah sekalipun menantunya tidak pernah menanggalkan tudung melainkan ketika bersama suaminya sahaja. Kain kemban menantunya yang basah semasa membilas pakaian, membuatkan pak dollah semakin tak tahan. Ustazah fatihah yang merasakan kelibat orang diluar tergamam melihat bapa mentuanya sedang membuka daun pintu. Ustazah Fatihah yang ketakutan terus bangun dan berusaha menutup pintu tetapi gagal. Pak dollah terus masuk dan mengunci pintu dari dalam. Ayah buat apa ni?! Tanya ustazah Fatihah dengan terketar-ketar. Pak dollah hanya tersenyum sinis sambil matanya meliar kesegenap tubuh menantunya. Pak dollah menanggalkan pakaiannya satu persatu. Kelihatan lah batang pak dollah yang hitam dan besar. Keadaan ini menakutkan lagi ustazah Fatihah yang terus merayu supaya dilepaskan. Pak dollah mendekati menantunya, ustazah Fatihah yang tidak rela diperlakukan begitu cuba menolak. Keadaan bertukar menjadi bertambah buruk apabila ikatan kain kemban ustazah Fatihah telah ditarik pak dollah sehingga terburai ke lantai. Terpampanglah tubuh ustazah Fatihah yang hanya dibaluti coli dan seluar dalam. Ustazah norzalina yang pasrah dan malu tubuhnya ditatapi bapa mentuanya, hanya mampu memalingkan tubuh membelakangi pak dollah sambil menangis. Jangan buat saya macam ni!, teriak ustazah norzalina. Pak dollah yang telah lama tidak merasai kehangatan burid terus mendekati tubuh ustazah norzalina dari belakang lalu membuka cakuk colinya. Terlepaslah coli yang menutupi buah dada ustazah Fatihah. Tersembul tetek ustazah Fatihah yang merah putingnya. Lantas diraba pak dollah dari belakang. Kulit tangan bapa mentuanya yang kasar dapat dirasai ustazah norzalina ketika putingnya digentel serta diusap pak dollah Ustazah fatihah yang tidak berdaya mempertahankan tubuhnya dari pak dollah hanya mampu mengharapkan suaminya lekas pulang. Buah dada bersaiz 36b menantunya dinyonyot sehingga tegang putingnya. Kemudian pak dollah masukkan tangannya kedalam seluar dalam menantunya sambil mengusap-usap kelentit. Kemudian pak dollah menarik seluar dalam menantunya sehingga terkoyak. Ustazah fatihah hanya mampu memejamkan mata kerana tersangat malu diperlakukan begitu. Punggung dan kemaluan menantunya yang tembam dijilat-jilat sehingga ustazah Fatihah merengek-rengek menahan kesedapan yang teramat sangat. Pak dollah merebahkan ustazah fatihah, lalu mengangkangkan kakinya sambil menggenggam batangnya lalu ditekan kedalam burid ustazah Fatihah. Jangan buat hah macam ni! hah kan menantu ayah, tepis ustazah Fatihah sambil menutup buah dada dan burid dengan tangannya. Ustazah fatihah takut kalau-kalau dia akan mengandungkan anak pak dollah jika batang pak mentuanya berjaya menguasai dirinya. Ustazah fatihah yang telah terlentang telah dipegang kedua belah tangannya secara paksa. Keadaan kaki ustazah Fatihah yang terbuka memudahkan batang pak dollah memasuki buridnya. Sedikit demi sedikit batangnya disorong tarik dalam burid ustazah fatihah. Lama kelamaan ustazah fatihah tidak mampu lagi menahan keghairahan yang telah menguasai dirinya lalu orgasme emmmm..urrrghh..aaahhhhhh, meleleh-leleh air buridnya. Pak dollah yang nafsunya masih tidak puas, memaksa ustazah fatihah berdiri dan menonggeng. Tangan pak dollah memegang sisi punggung menantunya lalu menekan batangnya kedalam burid. Punggung ustazah Fatihah yang besar dan putih membuatkan pak dollah semakin bernafsu. Sakkkiiitttt ahhh.., jerit ustazah fatihah bila buridnya dikasari dengan tujahan batang pak dollah. Ayakan pak dollah menjadi semakin laju sehingga batangnya merapati kemaluan ustazah fatihah. Wajah ustazah fatihah kelihatan sangat bernafsu ketika didogy-style pak dollah. Ustazah Fatihah yang merasakan pak dollah akan mencapai klimaks, telah menjerit ’jangaannn lepaskan didalamm yahh’. Baiklah hah tapi dengan satu syarat, kata pak dollah. fatihah kena hisap batang ni sampai keluar air kalau tidak ayah lepas kat dalam rahim tiha. Baiklahhh, jawab ustazah Fatihah. Pak dollah sebenarnya ingin memperdayakan menantunya itu. Lantas batangnya dihalakan ke mulut ustazah fatihah. Walaupun jijik dimata ustazah fatihah namun terpaksa dilakukannya juga. Kuluman demi kuluman hanya meletihkan ustazah fatihah, malah pak dollah belum menunjukkan tanda-tanda ingin memancutkan air maninya. Pak dollah terus meramas buah dada menantunya itu. Akhirnya ustazah fatihah kepenatan. ‘jangan lepaskan kat dalam’, rayu menantunya. Pak dollah tersenyum sambil menonggengkan kembali tubuh ustazah fatihah lalu menjunamkan batangnya kedalam burid. Lantas membuat ayakan-ayakan yang laju lalu melepaskan air maninya yang berhamburan ke permukaan rahim ustazah fatihah. Akhirnya pak dollah meninggalkan rumah dan terus pulang ke kampung. Ustazah fatihah yang malu telah merahsiakan kejadian itu daripada pengetahuan suaminya. Dua bulan berlalu dan ustazah norzalina disahkan mengandung. Suaminya gembira mendapat berita itu tanpa mengetahui perkara sebenarnya. Selepas 7 bulan melahirkan anak ustazah fatihah hidup bahagia disamping cahaya mata dan suaminya. Sehinggalah pada malam yang malang, suaminya mendapat panggilan telefon daripada pak dollah yang on the way ke rumah mereka. Kebetulan pada malam itu isterinya tidur awal lebih kurang pukul 9. Suaminya yang tak sampai hati mengejutkan isterinya, terus keluar berseorangan menjemput pak dollah distesen bas. Pak dollah bertanya, mana tiha? tiha tidur awal malam ni, mungkin letih kot. Semasa sampai dirumah lebih kurang pukul 9.30, cikgu ali mendapat panggilan telefon dari kawan karibnya, yang ingin berjumpa direstoran yang terletak tidak berapa jauh dari rumahnya. Saya nak jumpa kawan. Kejap lagi saya balik, kata cikgu ali. Pak dollah hanya tersenyum. Pak dollah meninjau bilik menantunya dengan berhati-hati. Pak dollah merasa sungguh berahi bila melihat menantunya sedang tidur dengan keadaan kain batiknya terselak sehingga menampakkan betisnya yang putih. Pak dollah menanggalkan pakaiannya dan memadamkan lampu. Pak dollah terus naik keatas katil dalam keadaan telanjang dan memeluk ustazah fatihah yang sedang tidur. Ustazah fatihah yang tersedar merasakan itu adalah suaminya. Pak dollah terus menanggalkan coli ustazah fatihah sambil meramas buah dadanya. Ustazah fatihah merasa sedikit hairan dengan perilaku suaminya yang menghalakan batang kemulutnya, terpaksalah ustazah fatihah mengulum batang suaminya yang dirasakan agak berbeza dari biasa. Selepas itu pak dollah terus menyonyot teteknya kiri dan kanan sampai meleleh susu. Ustazah fatihah merengek kesedapan, ‘abannngg saya dah tak tahan ni..’ pak dollah terus membuka ikatan kain batik menantunya, lalu dijilatnya kemaluan ustazah fatihah tanpa menanggalkan seluar dalam. Ustazah fatihah yang mencapai perasaan berahi yang tidak terperi telah mengalirkan air burid yang agak banyak. Seluar dalam dilurutkan lalu batangnya menjelajahi bibir burid ustazah fatihah.yang telah mengemut tak henti-henti. Ayakan yang berterusan membuatkan ustazah fatihah mengerang kesedapan, ’ahhh ahhh aahhh laju lagi bannggg aahh’ seolah-olah dia sedang berasmara dengan suaminya sendiri. Peluang itu dimanfaatkan pak dollah dengan mendukung ustazah fatihah sambil mengayak buridnya secara berdiri. Ini agak menyakitkan kemaluan ustazah fatihah, sudahlah banggg sakittt, rengeknya. Lalu ustazah fatihah ditonggengkan, ustazah fatihah bertanya, ‘abang tak pernah lakukan persetubuhan dengan cara begini?’ pak dollah tidak menjawab lalu mendogystyle ustazah fatihah dengan agak ganas. Ustazah fatihah yang mencapai tahap orgasme telah mengerang, ‘abangggggggggggg, dah nak keluarrrrrrr niii…uhh..ahhhhh..aaahhh’. Kemudian disusuli dengan lepasan air mani pak dollah yang mencurah ke dalam rahimnya. Mereka terbaring bersama selama 30 minit. Pak dollah yang kembali bernafsu mencium mulut ustazah fatihah sambil mengulum lidahnya. Kelainan yang dirasai ustazah fatihah membuatkan dia mengesyaki sesuatu lalu terus bangun sambil menutup tubuh dengan pakaian dan menyalakan lampu. Alangkah terkejutnya ustazah fatihah bila melihat pak dollah sedang mengurut batangnya yang kembali menegang. Ustazah fatihah menyangka tubuhnya disetubuhi suaminya tetapi yang nyata tubuhnya telah diperkosa bapa mertuanya untuk kali kedua. Pak dollah mengejar dan menarik pakaian ustazah fatihah. Bajunya direntap lalu terkoyak sehingga menyembul buah dadanya. Cikgu ali yang kebetulan baru pulang dari berjumpa kawannya terkejut melihat buah dada isterinya sedang dimamah pak dollah secara paksa. Cikgu ali yang marah terus mencapai senapang gajah, lalu melepaskan tembakan kearah batang pak dollah sehingga berkecai.

31 comments:

  1. Bkecai pala butoh pak dollah..ha5

    ReplyDelete
    Replies
  2. bangang citew....ending tmbok palo pele.
    tolol molek ending puih....supo bdx drjah 1 jah nulis....

    ReplyDelete
  3. Ending mantap!!!

    ReplyDelete
  4. Sebenarnye cikgu ali tu gay

    ReplyDelete
  5. Kompom budak yg wat citer ni...ada beberapa part yg x logik akal...hahaha dah lah nama jap2 tukar fatihah kejap norazlina...nama je cikgu tak kan bini basuh baju guna manual x pakai mesin...dah tu bila ditarik kain kemban yg basah ada plak coli n seluar dlm masih ada kt badan...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. ending ngarut je hahaaa lucah ke lwak ??

    ReplyDelete
  7. Cibai ape tah cite ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. Spe xpuas ati..jom p minum kopi..haha

    ReplyDelete
  9. Mcm bangang jer, mcm bangang jer

    ReplyDelete
  10. untung sial orang tua tu

    ReplyDelete
  11. mCm bgst je cter

    ReplyDelete
  12. mcm jahanam pnyer citer

    ReplyDelete
  13. btul kta korang memang jelek ending nya kn. . . . .btol2x pppppppppppuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmaaaaaakkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaawwwww sssssiiiiiiaaaaaaaaallllllll

    ReplyDelete
  14. karangan sekolah...

    ReplyDelete
  15. Puuiiih!!!"!!!lacau pye orng!!nk wt lawak g la msuk astro we!!!!!

    ReplyDelete
  16. Atok korang msty cmtukN hahahahah

    ReplyDelete
  17. Bodoh...org melayu jugak yg buat cerita mcm nie..mane la cina xpijak..bodoh!!!!!!!!!!! mak bapak korang jahanam!!!! Lancau 7keturuNan!!

    ReplyDelete
  18. Budak baru belajar buat karangan hahaha hampas

    ReplyDelete
    Replies
    1. to
      bdoh nya citer pn . korang bca jgak

      Delete
  19. kepala buto pengarang hahahah

    ReplyDelete
  20. eloklah tu kena tembak.....hahahahahhhaaaa

    ReplyDelete